Ny vecka

Då var det Måndag och ännu en ny vecka.
har sagt enda sen nyår att ja ska börja träna. så jag antar att de är dags att ta tag i det idag. inga mer undanflykter längre. beach 2011 here I come!
Inget stall idag heller. det kryper i benen på mig. måste göra något. tror jag åker hem till tessan och hjälper henne leta efter sin katt som rymde igår kväll. stackarn :(

På tal om de så är jag sååå nöjd över min nya vinterjacka :D bild kommer upp senare under dagen. nu ska jag äta lite frukost och fixa mig !
Datum: 2011-01-17 | Tid: 10:40:04


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

- Vilken härlig blogg!

Allt bra med dig idag ? :)

2011-01-17 @ 11:30:21
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0