irriterande

Måste bara skriva av mig om saker som ittiterar mig just nu !
folk med FÖR bra självförtroende! kom ner på jorden. vem fan orkar lyssna på nån som pratar om sig själv hela tiden och hur bra den ser ut osv osv.. ingen gör det i slutändan- de är bra med självförtroende men man får inte bli självgod och tro att man kan få vem man vill och att man är snyggast !

sen blir jag lite lätt irriterad på människor som tror dom kan allt. alltid vet bäst !

vissa hästmänniskor som inte förstår vissa saker angående både ridning och hantering av hästar.
säger inte att jag kan allt och är bäst direkt ! men vet iaf hur man ska behandla djur !

Finns så sjukt mycket som kan göra en bitter alltså !
Datum: 2011-04-14 | Tid: 12:43:44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0