.

Boring söndag? Tror fan det alltså. regnar ju as mycket också.
tror det blir en dag under täcket med film och lite godis . om jag orkar gå till affären i det här vädret vill säga :)
har inte klätt på mig ännu. hihi! har mitt snygga sovlinne på mig än. kanske inte ens orkar sätta på mig nå kläder idag . (beroende på om ja ska till äffären eller ej )
så puckad är ja ju inte att ja går dit i sovlinne iaf ;) 
jag är typ sjuk också? alltså de börjar bli drygt att va frisk typ 3 dagar sen blir jag sjuk 2 dagar så håller de på sådär.. bättr4 de bryter ut på riktigt ju ?..

lägger upp en bild på mitt söta sovlinne. och ja ni får tycka vad ni vill om bilden! kunde vart värre ;)


Datum: 2011-08-07 | Tid: 10:59:11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0