Helg ! :)

God morgon ! Vaknade med ett leende på läpparna i morse. vet inte varför? Men jag känner mig bara väldigt glad idag! Ääntligen helg. ävenf fast man är arbetslös så är det endå helgerna som är höjdpunkten på veckorna ! :) iof så är jag snart inte arbetslös iaf. ska börja på en utbildning v.6 så har något och göra om dagarna :)

Idag ska jag och becca äta tacos hemma hos mig. och sen blir det utgång :)  hoppas på en bra och rolig kväll.
nu ska jag städa,diska, och åka till systemet.

Kisses !!
Datum: 2011-01-21 | Tid: 10:31:30


Kommentarer
Postat av: Camilla F - Design&Foto

Svar: Älskade vän, va söt du är! :) <3

2011-01-21 @ 12:21:34
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0