Snartsnartsnart!!

Imorn bär de äntligen av på 100 % partykryssning!! kommer bli galet niiiiice :D och med dom 2 bästa partypinglorna ;) inte en lugn stuuuuund ;) !!

Och sen blir jag så trött på människor som alltid måste bråka och tjaffsa ? tänka först handla sen kan vara en smart idé och ett tips! i stället för att ta ut saker i förväg och säga saker som inte ens hänt eller stämmer. så kan man prata om saker och ting. ja menar. kom igen. vi är inte 15 år längre. eller kanske ännu lägre i åldrarna. vi är faktiskt snart 21 år!  jag tänker i alla fall inte vara lika omogen och jag tänker inte slösa tid och energi på att bråka med någon- ja har bett om ursäkt för de jag gjorde fel. så ja har gjort mitt !

nu ska jag äta frukost. fixa mig. kanske tar en tur ner på stan eller ut på hälla ;) sen blir det systembolaget och träffa pappa och tanka bilen :)
Datum: 2011-01-26 | Tid: 10:58:57


Kommentarer
Postat av: Beck

SnartSnartSnart kommer vi har vår livs party"helg" ;) TAGGA<3

2011-01-27 @ 02:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0