Trött

Tar emot att gå upp så här tidigt. Men det är en sak jag Aldrig har förstått. varför är man trött när man måste gå upp tidigt ? men sen när man väl får sova ut. då kan man vakna hur tidigt som helst.. hmm ? 

ska i alla fall om en timme åka och kolla på den utbildning som jag ska börja v.6 .
ska bli skönt att göra något om dagarna eftersom jag nu har gått hemma och strosa sen studenten liksom..

Idag blir det stallet också. det känns jättejobbigt att jag snart ska behöva lämna alla underbara ute i norrängen :(
Speciellt Laphroaig . kommer sakna att rida den underbara hästen. och jag vet själv att jag aldrig igen kommer få rida en så fin häst. men jag måste i första hand tänka på min egna häst. och på mig själv.


erfyy7


Nu ska jag äta lite frukost och sminka mig .

kisses !

Datum: 2011-01-18 | Tid: 08:27:28


Kommentarer
Postat av: Eli

Du får sattsa på en sådan häst nästa gång <3

Fin blogg föresten!

2011-01-18 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0