Underbar dag !

Solen skiner. ! humöret blir på topp genast då. :) känns nästan som det är lite vår ute. tycker man kan få känns lite vårkänslor fast det bara är januari.. skulle bli kallare nästa vecka igen. men får trösta mig med att vi går mot ljusare dagar och att för varje dag är vi i alla fall en dag närmare sommaren! :)

känns så bra nu också. allt har löst sig med stallet. zoya blir kvar i underbara norrängen. jag får fortsätta rida Underbara Laphroaig. planen är att vi ska börja tävla till våren. och eventuellt blir första tävlingen redan 14 feb? :) Det känns verkligen underbart!

nu ska jag äta lite frukost/lunch sen bege mig ut till stallet för en tur i skogen på min bästa zoya


Kiss & hugs !
Datum: 2011-01-19 | Tid: 12:21:28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0