.

Saknar min dator så det är heeelt sjukt. !! :( fattar inte att man kan vara så beroende av en dator? nu sen den gått sönder har ja lagt min typ halv 9 på kvällarna ! hmm.. jag hoppas den är klar snart innan jag bir helt knäpp :P

åkte till mamma igår sen blev de också en sväng å hälsa på mormor. åker hem från kolsva idag.
hem och diska fattar inte varför de alltid ska bli så mycket disk att ja aldrig lär mig att diska så fort jag ätit ! så står jag där me allt porslin jag äger ungefär sen å får diska i typ en timme. ! inte så smart !

blir även stallet ikväll. ska för en gångs skull bara rida zoya. rätt skönt :P rida på en häst som inte gör massa dumheter iaf :)
Datum: 2011-03-22 | Tid: 08:19:44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0