nu räcker de

kan inte hålla de här inom mig mer. -Du är patetisk ! tror du inte de kommer fram att du snackar skit om mig? och till en av mina bästa vänner. plus att du snackade om saker du inte viste nått om till en person jag gillade ! har du sånna problem med dig själv att du måste lägga dig i nån annans liv så mycket? och att ja sminkar mig fult. Lilla gumman har du kolla hur du själv ser ut. kanske dags att själv klä upp sig nångång? innan du börjar klaga på andra. jag tror den personen som detta handlar om känner sig drabbad när hon läser de här ! tänker inte skriva nå namn ! men tänk dig för innan du öppnar din mun nästa gång !!!
Datum: 2011-03-31 | Tid: 23:36:34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0