....

mitt liv går verkligen upp och ner. ! för de mesta är de på topp och ja älskar mitt liv.
men just nu känns de som jag lever för helgerna. när söndagen kommer längtar ja redan till fredagen. det borde inte vara så igentligen ! vet inte vad jag vill med mitt liv heller ! och för varje dag tappar man ju mer å mer förtroende för människor ! killar speciellt ! antingen är dom player, otrogna, eller bara allmänt idioter. dom törs aldrig stå för sanningen. de är lättare att bara dra en att ta en diskution osv ! sedan jag och jocke gjorde slut så har ja verkligen lärt mig både de ena  å de andra om killar. har även träffa en del idioter efter honom . och för varje gång man träffar ännu en till idiot tappar man ju hoppet om dedär me att de finns bra killar !
tror ja börjar få ett hjärta av sten. nu blir ja inte ens ledsen längre. inte på samma sätt. bara arg .
och helt ärligt som de är nu så tror ja inte att jag kan bli kär igen ? de är ju fan hemskt !
vill inte bli kär just nu iaf. jag vill njuta av denna sommar med mina nära å kära. ! mina underbara vänner och min familj.
jag är rädd för att bli kär igen :( jag är rädd för att bli sårad. fattar inte hur en människa kan sätta så djupa spår i någon annans hjärta å förstöra dens liv. :(
Datum: 2011-05-16 | Tid: 09:24:56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0