Helgen

Känner mig lite sliten än. men mest trött i hela kroppen är jag !
i tors åkte jag och becca på 100 % partykryssning till tallin. vi festade på torsdagen var ett jäkla drag. såg manian live ! på fredagen jobbade vi som partycrew på kryssningen. de var kul men endå jobbigt då alla kanske inte lyssnar på en blond liten tjej som ska försöka hålla ordning å reda på en hel våning . haha ! men tyckte ja å becca gjorde ett bra jobb ! såg även scooter live ! de va bra å jäääklar va drag de blev ! :P
lör var valborg. blev grillning och utgång med maria och becca. första gången vi kom in på bmb på en lör och själva utan äldre i sällskap ! men va mycket 90:or ute så ! mycket folk också :)
och ja igår mådde man nog som man förtjänade. sjuuukt sliten var jag ! längesen jag var så bakis ! men helgen var guld ! <3


 
Datum: 2011-05-02 | Tid: 08:23:34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0