ska man skratta eller gråta?

tror jag skrattar lite ! varje dag pratar ja och becca om hur idioter killar är . och varje dag får man de mer och mer bekräftat ! alltså jag är så gryymt trött på idioter så de finns inte ord för det !

sen finns de  ju en del andra saker också. som det där med att man skaffat kille och lyssnar blint på vad han säger. man glömmer bort sina vänner. det man inte tänker på är att dom kommer inte finnas kvar där sen om det väl tar slut! man ska självklart spendera mycket tid på sin pojkvän det säger jag inget om. vet ju själv att man vill det när man är kär ! men att inte kunna va utan varandra 1 minut eller när man inte är måste man skicka sms hela tiden. de är överdrivet tycket jag ! när man slutar festa. sluta göra de man förut tyckte va roligt då har de bara gått för långt !
skärpning alltså .
Datum: 2011-05-22 | Tid: 16:55:38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0