:)

Underbart väder ! känns att sommaren närmar sig nu . Love it ! <3
Man kan börja ha mindre kläder. vårjackan var på igår :) sköönt. nu fattas de bara att de ska bli ännu varmare så man kan börja gå i alla underbart fina sommarskor <3

solade med maria igår. införskaffade oss ett solkort på solstudion. börjar ta sig riktigt bra nu :) klarar inte av att vara vit. tycker det är ganska fult faktiskt :P hehe. snart är de så pass varmt att man kan börja sola ute också. underbart !!
jag ska nog åka å köpa bord å stolar till balkongen i helgen kanske? ja så får det bli.:)
åker till kolsva över helgen också. byta till sommardäck på bilen å sen tvätta den kanske vore bra va nog ett år sen ja tvätta min stackars bil sist. ;)

just ja! jag och maria var på bio igår såg ritualen den va rätt läskig då jag tror lite på sånt där. kanske inte precis så som i filmen men på övernaturliga saker. som spöken osv. var lite svårt att sova i natt kan jag säga

         
Datum: 2011-04-14 | Tid: 11:05:08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0