drygt

Jag och maria har dragit ut på våran "partyoutfit" till kryssningen nu huuur länge som helst och igår när vi skulle beställa fanns de inte 2 kvar i lager och de är utgåeende ur deras sortiment. dryyygt ! så nu får vi ta en annan lika dan fast en annan färg . å så klart kosta den dubbelt så mycket... men men. jag tror nog att den iaf är snyggare! rosa is the shit ;)

Idag ska jag träffa mamma ett tag. och senare ikväll åker jag till färna ! Zoya ska skos imorn och sen blir de även en ridtur. nu är det slut på semestern för henne allt ;) Kommer nog hem på fre I think. då blir det en utgång med maria ! :) <3 bra vecka !
Datum: 2011-08-02 | Tid: 09:19:27


Kommentarer
Postat av: ~ Elinemma

hej, allt bra ? :)

2011-08-02 @ 09:37:42
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0