.

Blir så jävla äcklad. jag HATAR killar som håller på med småtjejer och då menar jag småtjejer.
ser ni inte att det är små barn när dom inte ens har kroppar som en vuxen människa än.
gaah ja skulle kunna spy på dig just nu. ja ångrar ibland att jag ens lärde känna dig! att du förstörde mitt liv! men samtidigt är jag så glad att det hände för ja lärde mig så enormt mycket! jag jag blev en starkare människa! en bättre människa. det är lite sorgligt att du inte också blev de. att du istället gick ner dig och började hålla på me små tjejer? haha!  och man brukar ju byta upp sig. ja säger inte att ja är snyggast i världen men hon är verkligen ful! :P haha ! jag mår nästan bra av de ! och du kommer aldrig komma nån  vart i ditt liv som du håller på nu. ja kommer njuta den dagen jag har allt och du har inget ;)
payback is a bitch!

Datum: 2011-08-02 | Tid: 19:42:49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0