vänskap

vill skriva ett litet inlägg till den bästa personen i mitt liv. trodde inte man kunde känna så här för en vän. trodde aldrig jag skulle finna en sådan vän som jag har fått. henne är jag rädd om och kommer aldrig släppa taget !

allt började med att vi för ca snart 3 år sen träffades på silk. jag var ut med tessan på krogen så kommer rebecca fram och frågar om hon kan sitta vid oss, vist tänker vi. och den kvällen trodde ja aldrig att det skulle bli som de är idag :) vi tog varandras numer. tog en fika å pratade började ses, var ut å festade men vi va mer som vilka vänner som helst i början. men vårat vänskapsband växte starkare, både ha å becca skaffade pojkvänner och vi gled väl lite ifrån varandra där ett tag. av vissa anledningar också som ja inte tänker gå in på här. har med mig själv att göra. men de handlar om att även om man inte kan ses så ofta så vet man vart man har varandra. de började strula till sig lite för både henne å mig i våra förhållanden. vi hade varandra stöttade varandra. sen hände de ja aldrig hade räkna med. jocke gjorde slut med mig. mitt liv rasade i spillror. och ja kan säga att utan rebecca hade ja inte stått här idag. utan hennes stöd varje dag hade jag inte orkat med mitt liv. hade inte orkat gå vidare utan henne. även hon gjorde slut med sin kille och vi fanns där och stöttade vaarandra. de gör vi än idag. de sägs att man hittar sin själsfrände i sin kille/man. men ja har hittat min själsfrände hos min bästa och älskade vän! <3  i vått och torrt kommer vi alltid finnas för varandra. i dom mörkaste tider och i dom ljusaste !

Vänner som dig Rebecca växer inte på träd. <3 Älskar dig vännen ! <3
Datum: 2011-02-13 | Tid: 16:43:09


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar dig med gumman <3 vad skulle jag göra utan dig?! Vi finns där för varandra i vått och torrt och de är så bästa vänner ska vara. du & jag <3

2011-02-13 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0