Förvirrad?

Varför ska kärleken behöva vara så svår? jag vet att man inte kan leta efter kärleken. men när man varje dag möter på idioter till killar. så blir jag också rädd. (jag säger inte att tjejer aldrig gör fel ) men största delen svin på den här jorden är killar. Hur tänker ni? tänker ni alls? ni ser oss tjejer som leksaker. ni tänker inte på att vi har känslor och blir sårade.

Jag är rädd för att bli sårad igen . och jag vet att kärlek nog aldrig komma vara detsamma igen? eller?
jag vill börja tro på kärleken igen. men vågar jag släppa in nån i mitt liv? och kanske bli sårad? det är ju en chans man iof får ta. ååh jag är så förvirrad.  jag vill inte tillbringa ännu en höst ensam :( fyfan !
Datum: 2011-07-31 | Tid: 23:11:27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0