Home sweet home

Hemma i västerås igen. känns som jag bor på 2 ställen just nu. nästan inte vart hemma i västerås på hela sommaren. iof står zoya på sommarbete hos tessan i uttersberg så man vill ju se till henne så mycket som möjligt. hon trivs verkligen så bra där. och hon verkar trivas med felix. :)

Shoppat en del denna vecka :) ett par nya tygskor. ett par festskor liknande dom ja hade förut eftersom ja glömde dom utanför krogen. hur kan man vara så pantad ?  även köpt lite kläder. parfym smink osv :)
ikväll ska jag ladda ner nån bra film å krypa ner i sängen och bara mysa för mig själv :)

Hittade ett gulligt typ sovlinne på hm :)
                                            

Ett par rosa trosor från gina :)      nya skorna :) nästan lika som mina gamla
            
Datum: 2011-07-24 | Tid: 18:04:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0