Födelsedag

21 år ! liet åldersnojja ! men nöjd över min födelsedag :)  fick en resväska och pengar :) så nu blir de nog att handla lite kläder och sen spara lite pengar också :) ska iaf köpa en vårjacka och en ny väska hoppas dom har rea kvar på den affären ja kollade på en väska på :)

imorn ska jag hem till pappa och sen ska släkten på den sidan fira mig där imorn :) sen hem till västerås igen :)

har också bestämt att avboka min lilla sak ja ska göra nästa lör igentligen.  läst att de inte är så bra. och vill verkligen att det ska bli bra. ska leta vidare på något bättre ställe. för jag ska göra de iaf ! och innan sommaren helst ! :)
Datum: 2011-03-10 | Tid: 20:59:47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0